Jobbet "Dedikeret og ansvarsbevidst drift- og asset management specialist til implementering og styring af digitaliseret vedligehold" er udløbet.
Se virksomhedens profil
Se virksomheden
Vis flere job i denne kategori
Vis mig flere job
Få de nyeste job i din indbakke
Opret en jobagent nu

Er du skarp på, hvordan man sikrer høj driftspålidelighed både på det strategiske, taktiske og operationelle plan? Og kunne du tænke dig at stå i spidsen for en digital transformation af drifts- og vedligeholdelsesprocesserne i et forsyningsselskab? Så er det måske dig, vi skal have med ombord. 

I Lyngby-Taarbæk Forsyning er vi i en proces, hvor al drift og vedligehold skal restruktureres, beskrives og optimeres. Det strategiske sigte er, at vi skal håndtere vores vedligehold digitalt, datastyret og risikobaseret. Vi søger derfor en drift- og asset management specialist, der får ansvaret for den overordnede digitalisering af drift og vedligehold samt for at sikre korrekte procedurer og vedligeholdelsesplaner hertil. Her vil du bl.a. skulle hjælpe os med at sikre, at vi overholder vores forpligtelser i forhold til forsyningssikkerheden med den rette dokumentation, kvalitetssikring og optimering. I den forbindelse vil du også have en central rolle i forhold til at omsætte strategi til konkrete retningslinjer og operationelle mål.

Du vil blive en del af vores Driftssupport, der, udover chefen, har en SRO-ansvarlig, en el-ansvarlig, en teknisk assistent samt en studentermedhjælper. Afdelingen er under udvikling og supporterer bl.a. vores drift med asset management planer og procedurer, digital styring af drift og vedligehold, styring og overvågning, data flow, kvalitetssikring, datahåndtering samt rapportering af myndighedskrav og compliance.

Dine arbejdsopgaver
Helt generelt vil du få til opgave at understøtte driften til at blive endnu mere effektiv og professionel, med det formål at sikre høj kvalitet i vores processer og glade medarbejdere. Det gør du ved bl.a. at udvikle og implementere de mange værktøjer og systemer, som skal hjælpe driftsmedarbejderne hver dag. I rollen som drift- og asset management specialist vil du bl.a. skulle implementere og være systemejer af Envidrift, som vi benytter til den digitale drift og vedligehold.

Desuden vil du varetage en central rolle i opdateringen og udviklingen af asset management planer og tilhørende procedurer, og så vil du skulle følge op på optimeringsinitiativer. På den måde vil du være med til at sikre, at vores driftsmedarbejdere har klare instrukser at støtte sig op ad, som letter deres arbejdsgange. I forlængelse heraf vil du også skulle sørge for, at driftsmedarbejderne er skarpe på, hvordan de efterlever diverse procedurer og instrukser, samt supportere dem i det daglige. Derudover skal du bidrage med en generel support til organisationen og sikre, at driftens interesser varetages bedst muligt i de øvrige afdelinger i organisationen, så driften kan koncentrere sig om arbejdet på det operationelle plan. Her vil din deltagelse i projektaktiviteter være afgørende for at sikre, at de relevante driftsperspektiver tilføres projektområdet. 

Lidt om dig
Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse som ingeniør, maskinmester eller lignende og erfaring inden for drift, vedligehold og asset management.
Derudover er det en fordel, men ikke et krav, at du har erfaring med:

  • Digital styring af vedligehold
  • Operationel optimering og systematisering 
  • Projektledelse

Som person har du et stærk drive og et positivt sind, og du brænder for at tilegne dig ny viden og nye færdigheder for at løse de udfordringer, der måtte opstå. Du evner at begå dig på både det strategiske, taktiske og operationelle plan, og har en forståelse for værdien af en proaktiv vedligeholdelse, og hvordan der argumenteres for reinvesteringer.
Du kan lide at arbejde målrettet, systematisk og selvstændigt, og du har samtidig et opsøgende blik for de tværgående opgaver i organisationen, som er relevante for driften. Desuden skal du have gode mundtlige og skriftlige kompetencer, uanset målgruppen du kommunikerer med, og du skal trives med og være god til at samarbejde på tværs af afdelinger og fagligheder. Vi er ambitiøse og professionelle, men har samtidig en uformel omgangstone, og vi leder derfor efter dig, der formår at skabe god stemning og gerne vil fællesskabet. 

Hvad vi tilbyder
Du kommer til at blive en del af en arbejdsplads i rivende udvikling. Vi har fokus på videndeling, faglig sparring, og du får mulighed for at sætte dit eget præg på opgaverne. Det sker alt sammen i tæt samarbejde med dine kolleger, der kommer med en bred vifte af fagligheder. Vi lærer meget af hinanden. I Lyngby-Taarbæk Forsyning er vi omkring 90 kolleger, der hver dag går på arbejde for at gøre en forskel for vores kunder. Vi arbejder målrettet og fokuseret med at blive bedre ved at udvikle os og professionalisere organisationen.

Du får:

  • En varieret og spændende hverdag i et uhøjtideligt miljø
  • Dygtige kollegaer, som brænder for at gøre en forskel og hjælpe hinanden
  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling
  • Personalegoder som blandt andet sundhedsforsikring
  • En aktiv personaleforening

Om ansættelsen
Ansættelsen er fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge. Vi følger DI’s overenskomster og har virksomhedsoverenskomst for akademikere. Du ansættes i henhold til relevant overenskomst for stillingen, din baggrund og relevante kvalifikationer.

Søg stillingen
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for KSM og driftssupport, Lisbeth Rud Hansen, på tlf. 41 77 97 03. Du søger jobbet ved at klikke på ”Søg stillingen”. Send din ansøgning og CV senest den 20. marts 2024. Vi glæder os til at høre fra dig – og lære dig at kende.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set jobbet hos Jobfinder.