Om NAOMA

Historien om NAOMA
I 2019 blev NAOMA ApS (benævnt som Naoma), oprettet af ingeniørerne Nabil og Amel, der drømte om at skabe en virksomhed, hvor de kunne hjælpe andre virksomheder og enkelte kunder med at styre deres projekter på en optimerbar og tidsbesparende måde. Grundlæggerne bag NAOMA har en solid profil med sammenlagt 16 års erfaring som projektledere på Banen. De har således taget del i udviklingen på jernbaneområdet og inden for byggebranchen.

NAOMA har gennem perioden 2019-2021 været dynamoen for mere end 20 projekter, og de er fortsat stærkt repræsenteret.

I dag har NAOMA en bred portefølje af ydelser, der omfatter jernbane, el, bygherrerådgivning, ledelse, undervisning og energi.

Kvalitet er i vores DNA
I samarbejde med kunder, leverandører og andre interessenter vil vi sikre, at vores ydelser fremstår som kvalitetsydelser, der overholder gældende lov- og myndighedskrav.

Vi vil til stadighed udvikle os og være innovative gennem dialog med kunder, og den erfaring vi erhverver os.

Sammen med vores leverandører vil vi løbende optimere kvaliteten på vores udførelse af metoder, og herigennem forbedre den samlede kvalitet på vores ydelser. Vi vil inddrage vores kunders behov og forventninger til kvalitet og pris, for at sikre høj kundetilfredshed og langvarige relationer.

Vi er åbne og modtagelige for feedback fra vores kunder og samarbejdspartnere for at sikre en løbende forbedring af kvaliteten.

Ved at sikre personlig og faglig udvikling af vores medarbejdere vil vi fremme en kvalitetsbevidst og resultatorienteret virksomhedskultur. Nye medarbejdere skal introduceres grundigt i denne virksomhedskultur foruden virksomhedens strategier, målsætninger samt kvalitets- og miljøledelsessystem.

Planlægning og optimering af interne og eksterne ressourcer, samt optimering af vores processer, skal bidrage til øget kvalitet af vores produkter og ydelser, og samtidigt reducere omkostninger og tidsforbrug.

Vores værdier 

  • Hos os er feedback en rutine. Vi er åbne for feedback fra alle for at sikre en løbende optimering af kvaliteten på vores udførelse af metoder og ydelser, høj kundetilfredshed og langvarige relationer.
  • Vi drives af en resultatorienteret og kvalitetsbevidst kultur - derfor er det en naturlig del af NAOMA at sikre personlig og faglig udvikling af medarbejdere.
  • Vi leverer innovative løsninger med fokus på løbende udvikling gennem dialog med kunder og den erfaring vi erhverver os.
  • Når vi laver fejl, erkender vi dem og lærer af dem internt såvel som overfor vores kunder.
  • Vi arbejder sammen og tager ejerskab i fællesskab - på den måde sikrer vi, at alle bevæger sig i samme retning.